Heeft Avans de beste voetballers?

Actie

Het belooft een mooie dag te worden, waarop samen een balletje trappen en lol maken het belangrijkste is. Toch komt er deze keer meer bij kijken. Een klas van de opleiding Advanced Business Creation bedacht namelijk een actie voor Rent-A-Talent. Tijdens het voetbaltoernooi wordt er door middel van verschillende acties geld ingezameld voor War Child. Een van de acties is de verkoop van voetballen. Voor elke bal die verkocht wordt, gaat er ook een naar een oorlogskind.

Inschrijven

Wil je een middagje voetballen en tevens kinderen helpen? Meld je dan voor morgen 13.00 uur aan bij de fitnessbalie van het Koning Willem 1 college, naast het Avansgebouw in Den Bosch. Inschrijven kost vijfentwintig euro per team en het team moet bestaan uit vijf of zes spelers. Of dat studenten, docenten of medewerkers zijn, maakt niet uit. Het toernooi duurt van 09.00 tot 16.00 uur. [JP]