Oranje: de opstelling volgens Avans

Wat dacht je van Tim Coremans die komend seizoen als tweede doelman van NAC onder de latten staat. Of breakdancer Raymon Truijen die met zijn crew de hele wereld over reist.

Topsport en studie

Toch is het bestaan als topsporter af en toe lastig te combineren met de studie. Uit een enquête van Punt onder de als topsporter geregistreerde studenten blijkt dat Avans vooral op het gebied van tentamens en flexibiliteit wel wat kan verbeteren.

Wielrennen

Fysiotherapiestudent Theo Eltink heeft ervaren dat het belangrijk is om na te denken over je leven na afloop van je sportcarrière. Na vijf jaar als wielrenner voor onder andere de Rabobank, kon hij geen nieuwe ploeg meer vinden. Hij was in een keer alles kwijt waar hij voor leefde. Onder andere over die tijd praat hij in deze Punt.

Oranje

Ben je benieuwd welke elf voetballers Bert van Marwijk volgens Avans zou moeten opstellen? Pak dan zeker even de nieuwe krant.  Daarin ook een interview met de Nederlandse koks die al enkele jaren voor Oranje koken tijdens de toernooien.

Hockey

Sabine Mol, oud-student aan de Pabo blikt in Punt vooruit op de Olympische Spelen en haar mogelijke deelname bij de Nederlande hockeydames.

Zie Punt09 als het startsignaal voor een volle sportzomer. De krant ligt nu overal in de bakken. [AR]