Pabo: met rolstoelen door Breda

Start

De route gaat door het centrum van Breda en rond het verpleeghuis aan de Leuvenaarstraat. Vier dagen lang wandelen de bewoners, docenten en studenten een route van ongeveer een uur. Rond 15.30 uur gaan ze van start.

Zonder de Pabo was het realiseren van de vierdaagse niet mogelijk. Dat bleek twee jaar geleden, toen de wandeling niet doorging doordat er te weinig vrijwilligers waren. Daarom is Stichting Elisabeth ook erg blij met de begeleiding van de Pabo.

Avans200

Deelname van de Pabo is een actie in het kader van Avans200(link), het 200-jarig bestaan van Avans. Daarbij is het de bedoeling om talenten van studenten en medewerkers in te zetten voor Brabantse verenigingen, instellingen, buurthuizen en bedrijven. [JP]