Summerfeelings op de Pabo

Muziek

Misschien zag je een flyer voorbij vliegen van de zomerse party. Daarop zie je dat DJ Vince Vendito de avond zal voorzien van muziek. Deze vierdejaars Pabostudent draaide ook al tijdens het vorige feest, wat volgens de organisatie een succes was. In verband met het thema summerfeeling draait DJ Vince Vendito zomer-, meezing- en salsanummers.

Niet alleen de entree is gratis. Tussen 21.00 en 22.00 uur ontvang je namelijk een welkomstcocktail. Voor het ultieme zomergevoel worden er ijsjes uitgedeeld. Niet alleen aan Pabostudenten, want ook introducés mogen van 21.00 tot 02.00 uur naar de soos Virgo in de Lovensdijkstraat komen.

PIRR

Het feest wordt georganiseerd door Pabo In Rep en Roer (PIRR). Verschillende Pabostudenten en docenten doen er alles aan om leven in de Pabo te blazen. Door het organiseren van activiteiten proberen ze een maatschappelijk gevoel op te roepen. PIRR staat open voor nieuwe leden. Heb je interesse? Neem dan contact op met docent Nicole Poulussen. [JP]