Docent van het Jaar komt van CMD

Met een smoesje werd Van ’t Hullenaar vanochtend naar de kamer van academiedirecteur Bert Melief gelokt. Terwijl docent en directeur achter de gesloten deur ‘vergaderden’ over de nieuwbouwplannen van de Lovensdijkstraat zetten collega-docenten vlaaien klaar in de CMD-hal. Van ’t Hullenaar was totaal verrast toen Melief de deur opende en de felbegeerde beker tevoorschijn kwam.

Goed functioneren

Onder luid applaus van docenten en studenten overhandigde de directeur de beker aan Van ’t Hullenaar die met 21,8 procent van de stemmen gekozen is tot Docent van het Jaar 2012. ‘Ik kan hier helemaal mezelf zijn. Dat is belangrijk voor het goed functioneren van elke medewerker. Daar moet ik jullie voor bedanken. Dankzij jullie kan ik doen wat ik belangrijk vind’, sprak een duidelijk geëmotioneerde Van ’t Hullenaar zijn collega’s en de massaal aanwezige studenten toe.

Topdocent!

‘Deze man heeft zoveel voor Communicatie & Multimedia Design betekent dat hij deze prijs meer dan verdient! Topdocent!’, motiveert Rick Ruskus zijn stem. ‘Paul is een geweldige docent. Iedereen mag hem erg graag. Zijn lessen zijn interessant, motiverend en geven je nieuwe inzichten. Paul geeft je veel zelfvertrouwen en laat iedereen in zijn of haar waarde. Ik vind zijn persoonlijke benadering ook erg bijzonder. Al met al ga ik hem ontzettend missen op de opleiding!’, zegt Kaya Weers. Van ’t Hullenaar gaat volgend jaar met pensioen en was nauw betrokken bij de totstandkoming van de Bredase CMD-opleiding.

Meer over de Docent van het Jaar-verkiezing, de nummers twee tot en met vijf en een uitgebreid interview met de winnaar lees je in Punt10. Deze ligt vanaf 28 juni in de bakken. [AR]

Ga naar Facebook voor meer foto's van de bekendmaking van Docent van het Jaar.