Ferry Corsten en Waylon op Avansfestival

Daarmee zijn de hoofdacts van het festival, dat gratis toegankelijk is voor studenten en medewerkers van Avans, bekend. Afgelopen vrijdag liet de organisatie al los dat Kraak & Smaak, Lange Frans en La Fuente een optreden zullen verzorgen op het hoofdpodium van het feest.

Gezocht: Avansacts

Behalve bekende artiesten staan ook verschillende Avanstudenten en –medewerkers op de planken. Zij treden op in drie verschillende zalen. Zo is er een podium voor bands,  treden er dj’s op en is er een zaal gereserveerd voor cabaret en andere theateruitvoeringen. Overigens is de organisatie nog op zoek naar studenten en medewerkers die hun muzikale of creatieve kunsten wil vertonen. Zij kunnen zich aanmelden via avans200@avans.nl.

Rent a Talent

Het festival vormt de afsluiting van de Avans200-week waarin er allerlei activiteiten plaatsvinden zoals de opening van een kunstexpositie en een tweedaagse conferentie waarin de expertisecentra van Avans centraal staan. 5 oktober zelf draait naast het feest vooral om het inzamelen van geld voor Rent a Talent. Kijk op www.avans200.nl voor meer informatie. [CT]