Herdenkingsbijeenkomst voor JHS-student

De herdenkingsbijeenkomst is om 14.30 uur in het Terrazagebouw, aan het Hervenplein in Den Bosch. Op 21 mei was de uitvaart van de rechtenstudent uit Nistelrode. De familie van Marjolein is vrijdag op de JHS bij de bijeenkomst aanwezig.

Boek

In lokaal TB401 van het gebouw aan het Hervenplein ligt nog tot en met morgen een boek waarin studenten en medewerkers een bericht kunnen achterlaten voor de familie van Marjolein. Het boek wordt vrijdag tijdens de herdenkingsbijeenkomst aan de ouders van de overleden student aangeboden. [LJ]

In memoriam (ook verschenen in Punt09)

Marjolein Loeffen

25 september 1989 – 15 mei 2012

Wij zijn geschokt door het onverwachte overlijden van

Marjolein Loeffen

in de leeftijd van 22 jaar op dinsdag 15 mei 2012.

Marjolein was derdejaarsstudent aan onze opleiding HBO-Rechten. Wij hebben haar leren kennen als een sociale, spontane, vriendelijke, positieve en veelbelovende student.

Wij wensen haar familie en vrienden veel sterkte toe.

Namens medewerkers en studenten van de Juridische Hogeschool Avans-Fontys Gerard Hupperetz, directeur