HKU en AKV bundelen hun krachten

Morgenavond opent in Electron in Breda een expositie van beeldende kunst en muziek. Bossche deeltijdstudenten van de opleiding Beeldende Kunst van de Akademie voor Kunst en Vormgeving|St. Joost gingen een samenwerking aan met studenten Muziektechnologie van de Hogeschool voor de Kunsten Utrecht (HKU).

Zelfgemaakte klanken

De 23 deeltijdstudenten van AKV|St. Joost maakten kunstwerken in allerlei disciplines: film, fotografie, sculptuur, mixed media en performance. De HKU-studenten, afkomstig van de locatie Hilversum, voegden hun zelfgemaakte klanken toe aan de Bossche verbeeldingskracht.

De expositie is te bezichtigen tot en met zondag 17 juni. Op donderdag en vrijdag zijn de deuren open van 14.00 tot 19.00 uur en op zaterdag en zondag van 12.00 tot 16.00 uur. In totaal zijn er dus zes dagen waarop het werk van de studenten bewonderd kan worden.

Morgenavond om 20.00 uur is de feestelijke opening van de expositie met ter gelegenheid hiervan een speciale performance. Electron ligt aan de Belcrumweg 19 in Breda. [LJ]