ICT’ers aan kop Docent van het Jaar

Hoogst genoteerde informaticadocent is Jasper van Rosmalen. Hij kreeg tot nu toe 38 stemmen. Dat zijn er precies evenveel als Pascal Bekkers van de Academie voor Management en Bestuur (AMB). Bekkers dankt de steun uit studentenhoek ongetwijfeld aan een tweet die hij onlangs plaatste. Overigens eindigde beide Bossche docenten, in de vijf jaar dat de verkiezing wordt gehouden, nog nooit in de top tien.

Enige Bredase

Dat laatste kan niet worden gezegd van nummer drie Suzanne van Etten (24 stemmen). De docent van de opleiding Fysiotherapie in Breda eindigde de vorige twee edities respectievelijk als zesde en tweede. Ze is de enige Bredase docent in de voorlopige top tien. Hetzelfde geldt min of meer voor Ludi Dejong. Hij gooit als enige Tilburgse docent tot nu toe hoge ogen. Op de zevende plek staat met John Nova van AMB de vierde niet-AI&I-docent.

De top tien is verder volledig gevuld met docenten van AI&I. De nummers vier en vijf, Jean François Roebers en Daria Meijers, geven onder andere les aan de opleiding Communication en Multimedia Design. Bij de opleiding Informatica zijn het Ger Saris, winnaar in 2009, en de drie Bob’s (Bob Polis, Bob Bus en Bob van der Putten) die de nodige stemmen kregen.

Opgeven

Uiteraard gaat het hier om een voorlopige klassement. Wil je jouw favoriete docent in de top tien houden of juist krijgen, breng dan hier je stem uit. Je docent opgeven, kan tot uiterlijk 19 juni. Op 28 juni maakt de redactie bekend wie Docent van het Jaar 2012 is geworden. [CT]