Nieuwe locatie HBO Intro Festival Den Bosch

De HBO Intro Festivals in Breda en Den Bosch vormen de feestelijke opening van het nieuwe studiejaar. In Breda komen jaarlijks rond de tienduizend studenten naar het gratis festival in de binnenstad. In Den Bosch liep de Markt meestal een stuk minder vol.

Onderwijsboulevard

Daarom is de organisatie op zoek gegaan naar een locatie dichter bij de hogeschool en die is gevonden. Op 6 september kunnen alle Bossche studenten gaan feesten op het plein voor het Koning Willem 1 College aan de Onderwijsboulevard.

Welke acts op gaan treden in Breda en Den Bosch wordt spoedig bekend gemaakt op de vernieuwde website van het HBO Intro Festival. Zeker is dat DJ Jay Hardway en coverband Jacuzzi er bij zijn. Deze acts hebben de door Punt en HBO Intro georganiseerde Battles gewonnen. [AR]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

Jacuzzi wint Battle of the Bands 08-06-2012

Jay Hardway winnaar Battle of the DJ's 01-06-2012