Prijs voor goedkoop auto’s recyclen

Afgestudeerden van de opleiding Accountancy in Breda namen hun diploma in ontvangst in de Sint-Antoniuskathedraal in Breda. Ghislaine en Leonardo kregen de prijs uitgereikt door collegevoorzitter Paul Rüpp uitgereikt.

Restafval

De studenten deden hun afstudeeronderzoek in opdracht van Auto Recycling Nederland (ARN). Ze maakten een duurzaam kostprijs calculatie systeem voor het bedrijf. In de ARN-fabriek in Tiel wordt van het restafval van een auto nieuwe grondstoffen gemaakt.

Dat is een complex productieproces, en daarom ook extra ingewikkeld om een overzichtelijk, flexibel en gebruikersvriendelijk kostprijsmodel te maken. Hun scriptie werd onbetwist beoordeeld met een 9.

2.500 euro

De studenten mochten een bedrag van 2.500 euro in ontvangst nemen. Daarnaast is het afstudeerrapport voorgedragen voor de Avans Afstudeerprijs 2012. [SD]