Nieuwe adjunct bij ATM

Chrétien Bergmans studeerde in 1985 af aan de Technische Universiteit van Eindhoven. Tijdens zijn loopbaan heeft hij verschillende (manager)functies vervuld bij FUJIFILM Manufacturing Europe B.V., een van de grootste productievestigingen van Fujifilm buiten Japan.

Bestuurservaring

Daarnaast heeft Bergmans ervaring opgedaan als bestuurslid en penningmeester bij onder andere Kinderopvang Organisaties Tilburg, de Jan Ligthart Groep (basisonderwijs) en bij zwemvereniging Het Baksche Ven.

Eenkoppige directie

Na het vertrek van adjunct Elvrie Kroes vormde Jan Reinhard afgelopen tijd de eenkoppige directie van de academie. Reinhard verliet de Academie of Media & User Experience om diezelfde functie bij de ATM te bekleden. Daar verving hij Harrie de Werd die aan de slag ging als adjunct-directeur bij de Academie voor Sociale Studies in Breda. [SD]