Sportiom ook voor Bredase studenten

Met ingang van september sloeg Avans in Den Bosch de handen ineen met het Sportiom, sportcentrum naast voetbalstadion De Vliert. Enkele Avansstudenten vroegen zich hierop af of ze de sportkaart ook konden aanschaffen als ze niet in Den Bosch studeren, maar wel wonen. Volgens het Sportiom is dat geen probleem. Hetzelfde geldt voor de sportcentra in Breda (Bress) en Tilburg (Sports Center UvT). Ook daar is de enige eis dat je op Avans studeert.

Identificatiebewijs

Overigens laat het Sportiom weten dat studenten bij het aanschaffen van de Spord Card behalve hun Avanspasje ook een identificatiebewijs moeten meenemen. Anders zou het in theorie mogelijk zijn dat niet-studenten een Avanspasje lenen om een voordelig abonnement te kunnen afsluiten. Op basis van het nummer op het pasje wordt bij Avans gecontroleerd of de student op de hogeschool studeert. [CT]

Zie ook het eerder verschenen artikel:

Avans sluit sportdeal met Sportiom 22-08-2012