Eerst betalen, dan feesten

Wie en waar

Het festival sluit de actiedag Avans voor het goede doel, op 5 oktober, af. In de Brabanthallen in Den Bosch zijn er optredens van onder meer Kraak en Smaak en Waylon. Tussen 16.00 en 18.00 verzamelt iedereen zich en treedt Eddy Zoëy op als DJ. Daarna mogen alle remmen los. Niet alleen grote namen uit de muziekindustrie staan op het podium, maar ook talent van Avans zelf.

Niet ingeschreven

Studenten waarbij de inschrijving voor hun opleiding nog niet rond is, of waarbij het collegegeld nog niet is betaald, hebben geen mail ontvangen. Zorg er dus voor dat je inschrijving in orde is. Rond 13 september gaat de tweede mail de deur uit, die is voor alle studenten die nu nog niets ontvangen hebben.

Het festival is alleen toegankelijk voor studenten en medewerkers van Avans. Het heeft dus geen zin om je huisgenoten of vrienden mee te nemen. De entree voor het evenement is gratis. Voor meer informatie en de volledige line-up kijk je op www.avans200.nl [LvdA]