In Memoriam

Gisteren bereikte ons het trieste bericht dat onze lieve collega Lia Daenen op 18 september jl. is overleden in de leeftijd van 53 jaar aan de gevolgen van kanker.

Hoewel wij bekend waren met haar zwakke gezondheid, was de verslagenheid groot toen dit bericht ons bereikte.

Wij zijn intens verdrietig.

Lia trad op 1 oktober 2002 in dienst bij de Stichting Brabantse Hogescholen als medewerker planning bij de Pabo. Na de reorganisatie van Avans Hogeschool was Lia werkzaam als coördinerend medewerker roostering bij DIF-RET.

Lia was verantwoordelijk voor het roosteren van de Pabo. Goede contacten, secuur werken en de helpende hand reiken waar nodig, typeerden Lia. Ze cijferde zichzelf altijd weg voor haar collega’s en haar werk. Zonder op de voorgrond te treden, voorzag ze het team op de momenten dat het nodig was van goede inbreng. Tot het laatste moment bleef Lia betrokken, geïnteresseerd en attent. Ze genoot van haar collega’s en ook de teamuitjes wilde ze niet missen. Naast het werk was Lia trots op haar gezin. Een lieve vrouw, een lieve collega die het gevecht tegen haar ziekte niet mocht winnen. Haar doorzettingsvermogen en positieve instelling zijn een voorbeeld voor ons allemaal. Wij zijn dankbaar dat wij als collega’s haar in de laatste fase van haar leven nog mochten bezoeken. Ze genoot hier zichtbaar van.

Met veel verdriet moeten wij afscheid nemen van onze gewaardeerde collega Lia.

Lia bedankt! Rust zacht.

De crematieplechtigheid wordt gehouden op maandag 24 september a.s. om 14.30 uur in de aula van het crematorium Rotterdam, Maeterlinckweg 101 te Rotterdam-Zuid.

Wij wensen Ad, Aafke en Jesse Jacobs en een ieder die haar lief heeft ontzettend veel sterkte en kracht toe om dit grote verlies te kunnen dragen.

Er is een mogelijkheid om een persoonlijk woord achter te laten in het condoleanceregister bij RET, Hogeschoollaan 1.

Collega’s van DIF-RET

Directie en medewerkers van de Diensteenheid ICT en Facilitaire Dienst