Studenten ontwerpen podiumplaatsen

Podium

De studenten kregen de opdracht een zitplaats te creëren waarop één persoon een voorstelling kan aanschouwen. De zitplaatsen zijn bedoeld voor het houten podium dat in het bos gebouwd is. De studenten moesten hun ontwerp zo bouwen, dat de toeschouwer een unieke kijk op het podium heeft.

De workshop was een van de activiteiten die werd georganiseerd door CAST (Centrum voor Architectuur en Stedenbouw), in samenwerking met Buro 013 Architectuur. De laatstgenoemde was verantwoordelijk voor de bouw van het houten podium in het Warandebos.

Behoud

Het podium was eigenlijk bedoeld voor de Week van de Warande, maar er is nu een initiatief om het podium te behouden. Het zou in de toekomst dienst kunnen doen in vele evenementen. Er is echter maar tot eind september de tijd om alles rond te krijgen, anders gaat de kettingzaag erin.

Meer over het initiatief kun je vinden op de facebookpagina. [LvdA]