Bestuurskunde lanceert alumnivereniging

Ruim een jaar is een vierkoppig bestuur bezig geweest met het opstarten en vormgeven van de vereniging. Afgelopen donderdag werd de kick-off gevierd met lezingen en een gezamenlijk diner. Ongeveer vijftig alumni woonden het evenement op Avans in Den Bosch bij en 35 mensen schreven zich direct in als officieel lid.

Hoogleraar

De alumni van BSK zijn niet de minsten. Zo is oud-student Stavros Zouridis nu bijvoorbeeld hoogleraar aan de Universiteit van Tilburg. Hij gaf donderdag een lezing over trends in de bestuurskunde. Avanslector Arend Geul presenteerde zijn boek ‘Van talent tot topper’, dat binnenkort op de markt komt.

De BSK Alumni zijn ook meteen actief geworden op Twitter en Facebook. Op LinkedIn heeft de groep al 72 leden. Daar kunnen leden zich aan elkaar voorstellen en carrièretips uitwisselen. Dus ben jij oud-student Bestuurskunde in Den Bosch? Meld je aan! [LJ]