IPods voor muzikale winnaars Avans200

Tijdens het Avans200-festival, op 5 oktober in de Brabanthallen, kregen zij de meeste stemmen van het publiek. De dj en alle bandleden van TrASH hebben voortaan hun favoriete muziek altijd bij de hand. Donderdag kregen zij uit handen van de Avans200-organisatie allemaal een exemplaar van een iPod Shuffle uitgereikt.

Stemmen

Tijdens de feestavond op 5 oktober konden bezoekers van het festival via de speciale Avans200-app stemmen op hun favorieten. Honderden mensen maakten hier gebruik van. Daardoor lieten DJ Veni en TrASH de vijf andere bands en dj’s achter zich.

TrASH bestaat uit docenten én studenten van de Academie voor Sociale Studies ’s-Hertogenbosch (ASH), waaronder Bart Paaimans op de bass en toetsen, Pim Griens op de drums en Siwert Meijer op de gitaar. TrASH vulde tijdens het festival met gemak de Battle of the Bands-zaal met fans.

Dampende zaal

Walter van der Stelt studeert Civiele Techniek in Den Bosch, maar maakt als DJ Veni al vanaf zijn dertiende carrière in de muziekbusiness. Naast remixen produceert hij ook zijn eigen muziek. De student sloot op het festival de DJ Clash af in een dampende zaal vol dansende mensen. [LJ]