Nieuwe directeur Pabo

In juni 2010 is Ariëns begonnen als adjunct-directeur bij de Pabo. Daarvoor was ze vijf-en-een-half jaar werkzaam bij de Academie voor Gezondheidszorg van Avans. Ze was in die periode hogeschooldocent, voorzitter van de curriculumcommissie Verpleegkunde coördinator van de nieuwe opleiding Verpleegkunde in Den Bosch.

Gezondheidswetenschappen

Ariëns heeft zelf de opleiding HBO Verpleegkunde gevolgd en daarna de master Gezondheidswetenschappen aan de Universiteit Maastricht. Ze werkte eerder bij de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen als onderzoeksassistent en onderwijsontwikkelaar en als senior beleidsmedewerker bij het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop.

In 2009-2010 deed Ariëns mee aan het Management Potential Programma van Avans, waarin zij de herziening van de deeltijdopleiding van de Pabo heeft doorgevoerd. [AR]