Vos en Haas op Kinderboekenweekdag

Voor de vijfde keer organiseert de Pabo in samenwerking met Xplora in Breda Kinderboekenweekdag. Het thema dit jaar: Hallo wereld! Met het jaarlijks aandacht besteden aan de Kinderboekenweek onderschrijft de Pabo het belang van lezen en voorlezen aan kinderen.

Dierenverhalen
De eerstejaarsstudenten kunnen workshops van Pabodocenten volgen over "het ontmoeten van andere culturen in en door verhalen". Ook zal Sylvia vanden Heede een workshop verzorgen. Zij schrijft historische-, fantasie-, en dierenverhalen waar kinderen over na moeten denken. Bekende boeken van haar gaan over Vos en Haas.

De Kinderboekenweekdag wordt georganiseerd op de eerste dag van de nationale Kinderboekenweek, van woensdag 3 tot en met zondag 14 oktober.

Het programma van de Kinderboekenweekdag start om 10.00 uur in HD.001. [SD]