ATGM wisselt van adjunct-directeur

Van Casteren studeerde af op bestuurskunde aan de Universiteit Twente en werkte daarna bij Registratiekamer en bij KPN. Vervolgens was hij directeur en ambtelijk secretaris bij Scholenbureau Kempenland en bij Instituut Nootenboom.

Vanaf 2009 was hij Manager Bedrijfsvoering bij de ROC Eindhoven, daar was hij manager. Hij was met name verantwoordelijk voor de aansturing van de School voor de Zorgsector, waar 2.500 studenten onderwijs aan volgen.

Van AFM naar ATGM

Van Casteren was de afgelopen maanden interim-directeur bij de Bossche Academie voor Financieel Management. Hij neemt vanaf het nieuwe kalenderjaar het stokje over van de huidige adjunct-directeur Corné Verhees. Verhees gaat per 1 januari aan de slag als adjunct-directeur bij de Academie voor Bouw & Infra. [SD]

Zie ook het eerder verschenen artikel:
Verhees nieuwe adjunct AB&I 11-10-2012