Feedback geven onder het genot van pizza

Gelijke kansen

Twee jaar geleden is het Beleidsplan Handicap en Studie op Avans ingesteld. Hierin staan alle rechten voor studenten die een functiebeperking hebben. De hogeschool wil namelijk gelijke kansen voor studenten met een functiebeperking en biedt daarom voorzieningen op maat aan.

Maar zijn die er wel voldoende? Om dit te onderzoeken, organiseert Avans volgende week twee pizzabijeenkomsten. Heb jij een klacht, een suggestie of opmerking over het beleidsplan, laat je horen!

Maandag 17 december vindt de eerste bijeenkomst plaats van half 5 tot half 6 in Breda. Woensdag 19 december kun je genieten van een pizza en kun je jouw klacht of feedback kwijt in Den Bosch. Interesse? Meld je aan via mhj.konings@avans.nl. Je hoort daarna waar je precies moet zijn. [TvG]