Kerstcadeau Avans op Marktplaats

Dit jaar is het kerstcadeau een speciaal voor Avans ontworpen wit keramieken vogelhuisje van het Bossche atelier Cor Unum. Het vogelhuisje in de vorm van een gloeilamp is bedrukt met het Avans200-logo, ter ere van het jubileumjaar. Studenten van Communication & Multimedia Design ontwierpen de verpakking. Keramiekatelier Cor Unum is partner van Avans en ook de maker van de Avans200-relatiegeschenken.

Cultuurbarbaar

Maar niet iedereen kan zo’n fijn stukje kunst waarderen, zo blijkt uit deze advertentie op Marktplaats. Voor maar liefst 35 euro denkt ene Klara uit Breda het kerstcadeau van de hand te kunnen doen. Hebben we hier te maken met een ondankbare docent? Een cultuurbarbaar? Of dreigt er iemand op zwart zaad te komen te zitten in 2013 en is een extra bijverdienste hard nodig?

De advertentie is tot nu toe de enige die gespot is op Marktplaats. Dus wil jij als student ook zo’n prachtig keramieken vogelhuisje? Bied dan snel! [LJ]