Nieuwe leden Raad van Toezicht

Kees Mouwen studeerde natuurkunde in Eindhoven. Hij was van 1994 tot 2005 lid van het bestuur van de Universiteit van Tilburg. Later werkte hij als hoogleraar Strategie en Innovatie voor de non-profitsector bij de TiasNimbas Business School.  Nog steeds is Mouwen als emeritus hoogleraar verbonden aan dit instituut. Ook participeert hij in visitatiecommissies vanuit de NVAO en levert hij een actieve bijdrage aan het platform Bèta Techniek. In de Raad van Toezicht gaat Mouwen invulling geven aan het onderwijskundig profiel.

Jeroen Bosch Ziekenhuis

Peter Langenbach heeft na het afronden van de Koninklijke Militaire Academie tussen 1993 en 2005 diverse financiële functies binnen de Koninklijke Luchtmacht en het ministerie van Defensie bekleed. In 2005 maakte hij de overstap naar de gezondheidszorg en werd hij manager ICT, P&O en Financiën in het Elisabeth Ziekenhuis in Tilburg. Sinds 2008 is Langenbach verbonden aan het Jeroen Bosch Ziekenhuis. Eerst als directeur Financiën en Control en sinds september 2011 als lid van de Raad van Bestuur. Langenbach krijgt in de Raad van Toezicht de financiële portefeuille.

De Raad van Toezicht controleert en adviseert het beleid van het College van Bestuur en houdt toezicht.