Tussenstand Serious Request-acties Avans

Afgelopen dinsdag kon je in de hoofdgebouwen in Breda en Den Bosch op de foto voor het goede doel. Deze actie heeft in totaal 238 euro opgeleverd.

Medewerkers van Xplora in Den Bosch hebben een wensboom geplaatst. Die boom heeft tot dusver 350 euro opgebracht.

Spinningmarathon

Tien eerstejaarsstudenten in Den Bosch hebben onder andere een benefietconcert georganiseerd, een markt en een spinningmarathon om geld in te zamelen voor het Rode Kruis. In totaal brachten hun acties een bedrag van 1.123,17 euro op.

Studenten- en studieverenigingen van Avans in Breda en Tilburg hebben hun krachten gebundeld en gezamenlijk een kerstgala en kerstborrel georganiseerd voor het goede doel. Deze actie heeft 5313,00 euro opgebracht.

Dat maakt de totaalstand bij Avans: 7.024,17 euro. Hier kan vandaag nog wat bijkomen als medewerkers en studenten nog een wens doen in de Xploraboom.

Andere goede doelen

Overigens lopen de lezers van Punt niet allemaal even warm voor de actie van 3FM. Zo zegt 46,8 procent van de reageerders op onze poll dat het geld toch niet goed terecht komt. 30,4 procent zet zich al in voor andere goede doelen.  12,7 procent van de Puntlezers vraagt deze week wel een liedje aan, 6,4 procent zegt mee te doen aan een van de Avansacties en 3,7 procent gaat zelfs naar Enschede waar dit jaar het Glazen Huis staat. In totaal reageerden 300 lezers op de poll.

De Serious Request actie van 3FM loopt nog tot maandag.  [AR]