Geef je mening over Avans

Wellicht heb je de mail al zien zitten in je inbox, een oproep om mee te doen aan de NSE 2013. Dat geldt overigens ook voor Bossche Avansstudenten al wordt er in de mail per abuis alleen gesproken over Avans Hogeschool Breda-Tilburg.

Keuzegids

De NSE is hét grootschalige onderzoek naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten waarbij de mening van de studenten centraal staat. De resultaten uit de NSE vormt onder andere de basis voor de Keuzegids.

Prijzen

Landelijk worden er ook prijzen verloot. Zo maken deelnemende studenten kans op één van de vijf nieuwe iPhones, één van de vijf iPads mini of een van de 240 bol.com-bonnen ter waarde van 25 euro. Diverse academies van Avans zullen daarnaast de komende weken komen met eigen acties om de vereiste respons van 33 procent te halen.

Ben je tevreden over je roosters? Of vind je juist dat er te weinig werkplekken zijn in de Avansgebouwen? En hoeveel uren besteed jij wekelijks aan je studie? Tot en met 24 maart kun je nog je mening geven. Kijk in je mail voor de toegang tot de enquête of klik hier . [AR]