Met je kop op tv en geld winnen

Na een aantal rondes met multiplechoicevragen zal één bekende Nederlander de finale spelen. Ondertussen spelen op de tribune hbo-studenten en universitaire studenten actief mee. De finalist wordt tijdens de eindstrijd bijgestaan door een student, die een geldbedrag kan winnen ‘dat flink op kan lopen’, volgens het productieteam.

Volle tribunes

Van het nieuwe programma, dat door Linda de Mol wordt gepresenteerd, worden negen afleveringen opgenomen. Daarvoor zoekt het productieteam studenten die de tribunes willen vullen en dus kans maken op het geldbedrag.

De opnames worden gemaakt in Studio Baarn, op dinsdag 5 februari, zondag 10 februari, dinsdag 12 februari, donderdag 21 februari, woensdag 6 maart en zondag 10 maart.

Interesse? Mail naar kennisquiz@talpa.tv en vermeld daarbij je naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Maar ook wat en waar je studeert, je leeftijd en op welke dagen je beschikbaar bent. [SD]