NSE invullen en prijzen winnen

De NSE is hét grootschalige onderzoek naar de kwaliteit van Nederlandse hogescholen en universiteiten waarbij de mening van de studenten centraal staat. De resultaten uit de NSE vormt onder andere de basis voor de Keuzegids.

Academies komen deze weken komen met eigen acties om de vereiste respons van 33 procent te halen. Hieronder een overzicht van acties die nu al bekend zijn:

Academie voor Financieel Management: verloot per 25 deelnemende studenten een bioscoopbon voor twee personen.

Academie voor Gezondheidszorg: verloot twee iPads onder alle deelnemende studenten.

Academie voor Management en Bestuur: verloot drie reischeques van 300 euro.

Academie voor Marketing en Business Management: verloot een iPad.

Avans School of International Studies: verloot 2 iPads en per deelnemende student gaat 1 euro naar een goed doel.

Juridische Hogeschool: verloot tien staatsloten en enkele boodschappenpakketen.

Pabo: verloot een iPad en tien cadeaubonnen ter waarde van 20 euro die zijn in te leveren bij alle grote winkelketens.

Doet mijn academie niks?

Mocht je academie niet in bovenstaande lijst staan, dan wil dat niet zeggen dat de academie helemaal niets organiseert. Zo zijn diverse academies nog in gesprek met studenten- of studieverenigingen om te kijken hoe ze de respons kunnen verhogen.

Landelijk worden er ook prijzen verloot. Zo maken deelnemende studenten kans op één van de vijf nieuwe iPhones, één van de vijf iPads mini of een van de 240 bol.com-bonnen ter waarde van 25 euro.

Dus ben je tevreden over je roosters? Of vind je juist dat er te weinig werkplekken zijn in de Avansgebouwen? En hoeveel uren besteed jij wekelijks aan je studie? Tot en met 24 maart kun je nog je mening geven. Kijk in je mail voor de toegang tot de enquête of klik hier. [AR]