Studentenkamer als poppodium

Het programma

Tien studentenkamers in Tilburg worden omgetoverd tot poppodium. Het Stukafest heeft drie rondes van een half uur. Tussen de optredens door zit dertig minuten pauze om naar de volgende kamer te fietsen. Jij als bezoeker kiest uit de programmering jouw drie favorieten en fietst van kamer naar kamer om het ene moment op een bank plaats te nemen en het volgende moment op een hoogslaper te kruipen. Aan het einde van de avond vindt er een eindfeest plaats. Hier ontmoet iedereen elkaar: artiest, bezoeker, gastheer en organisator gaat helemaal los op het StukaFeest.

Optredens

Dans van Huize Marie-Fleur, gevoelige Folk ’n Soul van de Nederlandse/Finse band Town of Saints of een theatervoorstelling van Lieve Bertha . Dit is maar een kleine impressie van het aanbod acts. In elke kamer vindt een act plaats variërend van cabaret tot dans tot poëzie tot rock.

Voorverkoop

De voorverkoop van Stukafest gaat donderdagavond 10 januari van start tijdens de Stukafest kick-off party in Café Bolle. Blues/Rock & Roll band The Marquees treedt op en dichter Frank van Pamelen draagt voor.

Tickets

De prijs van één ronde bedraagt 4,50 euro. Voor drie ronden betaal je 11 euro en voor drie ronden en toegang tot het eindfeest ben je 14 euro kwijt. Na de kick-off party in Café Bolle zijn de kaarten ook verkrijgbaar bij Sounds Tilburg, Nieuwlandstraat 33. [TvG]

Hieronder een korte impressie van het theaterduo Lieve Bertha.