Auto’s wassen in bikini voor Warchild

Verzamel lege bierkratten in je studentenflat, verzorg een luxe etentje voor vrienden, was auto’s gekleed in bikini, treedt op als straatmuzikant of laat je sponsoren tijdens een hardloopwedstrijd. Alles is mogelijk en alles is geoorloofd om geld in te zamelen voor kinderen die slachtoffer zijn geworden van oorlog. Meld je actie hier aan of kijk hier voor meer inspiratie.

{mosimage}Vorig jaar speelde Avans nog voor gastheer tijdens de nachtuitzending van Radio 538. Met onder meer een muziekbattle werd er destijds geld ingezameld voor het goede doel. Die taak is dit jaar weggelegd voor het Rodenborch College in Rosmalen dat haar 25-jarige jubileum viert.

Kane en De Kraaien

Een dag later, op 29 maart, kunnen Avansstudenten wel terecht in het centrum van Den Bosch.Daar vindt het slotfeest plaats van ‘Radio538 voor Warchild’. Het radiostation is haar inzamelingstour door Nederland op 21 maart gestart in Groningen om de truck een week later richting Den Bosch te dirigeren.

Op 29 maart zendt het radiostation uit vanaf de Parade en is  zanger Matt Simons te gast. Vanaf 19.00 uur verplaatst het circus zich naar de Markt voor de eindshow met optredens van onder andere Kane, Gers Pardoel, Quintino, The Opposites, Niels Geusebroek en De Kraaien. [CT]

Zie ook de eerder verschenen artikelen:

538-actie: Heel veel moeite voor 1.000 euro 12-03-2012

Radio 538 recht voor de deur van Avans 22-02-2011