Bestuurskundestudenten bezoeken Provinciehuis

{mosimage}Uitzicht

De excursie begon met een presentatie van VVD-Statenlid Tim Kouthoofd. Hij legde uit wat de provincie nou precies doet en hoe het apparaat in elkaar steekt. Een rondleiding langs alle kunstwerken in en rond het provinciehuis bracht de studenten tot de hoogste verdieping van het gebouw, met een spectaculair uitzicht over Den Bosch. Tot slot woonden de studenten de vergadering van Provinciale Staten bij.

S.v. Collegium bestaat sinds afgelopen najaar en is opgericht door derdejaarsstudenten Daan de Kort en Twan Jansen. Studeer jij Bestuurskunde in Den Bosch? Voor 5 euro contributie per jaar ben je lid van de club.

Pauw en Witteman

Op vrijdag 26 april gaat s.v. Collegium een uitzending van het tv-programma Pauw & Witteman bijwonen. Leden kunnen zich aanmelden door te mailen naar secretaris@svcollegium.nl. [LJ]