DJ’s strijden om podiumplaats HBO Intro Festival

Zes studenten gaan op 18 april in Kerkplein de strijd met elkaar aan tijdens de door Punt en HBO Intro georganiseerde Battle of the Bands.

{mosimage}Avansstudenten

De eer van Avans wordt verdedigd door de Bredase studenten Communicatie en Multimedia Design Tim Hoppen (TMHMusic) en Lesley Hermsen (Jerick Salvain) en Lex van Berkel (The Boy Next Door), student Bedrijfskunde MER in Breda. Uitgebreide interviews met deze student/DJ’s lees je de komende weken op de website van Punt.

Naast bovengenoemde studenten doen er ook drie studenten van de NHTV mee aan de DJ Battle: Mike Engelmoer (Mika di Mare), Ard Kneefel (Ardistic) en Timo de Vos (DJ ToM!).

Stemronde

Elke DJ krijgt dertig minuten de tijd om zijn kunsten te vertonen. Na de DJ Battle kiest een vakjury onder leiding van Biggi een DJ. Deze mag uiteindelijk optreden op het HBO Intro Festival. Het festival trekt jaarlijks zo’n twintigduizend bezoekers en vindt dit jaar plaats op 12 september.

Liefhebbers van de betere dancemuziek noteren dus alvast 18 april in de agenda. Het belooft een spannende avond te worden met optredens van DJ Biggi en Vato Gonzalez. [AR]

Volgende week volgt meer informatie omtrent de line-up van de Punt HBO Intro Battle of the Bands.