Laatste dag inschrijven band- en djstrijd

Als dj of met je band optreden voor tienduizend studenten. Welke muzikant wil dat nu niet? De redactie van Punt is voor het derde jaar op zoek naar het beste muzikale talent binnen Avans, de NHTV, KMA, Fontys Den Bosch en HAS.

{mosimage}Groots feest in Kerkplein

De bedoeling is dat bands met minimaal één student in de gelederen, studerend in Breda, Den Bosch of bij Avans in Tilburg, de muzikale strijd met elkaar aan gaan tijdens een concertavond eind april of begin mei in de Mezz in Breda. Dj’s strijden onderling op 18 april tijdens een grootse pre-HBO-Intro-party in Kerkplein, Breda.

De organisatie van de Battles selecteert de beste bands en dj’s van de avond. Door middel van stemmen op Facebook wordt bepaald wie uiteindelijk in september mag optreden op het HBO-Intro Festival in Breda. Op het gratis festival komen jaarlijks meer dan tienduizend studenten af.

Inschrijven!

Studenten die in een band zitten, zelf graag plaatjes mixen of goed kunnen rappen kunnen zich melden op hbointro@avans.nl Dit e-mail adres is beschermd door spambots, u heeft Javascript nodig om dit onderdeel te kunnen bekijken . Bij voorkeur met een link naar de website, Facebook of ander kanaal van je muzikale uiting. Ook acts die vorig jaar meededen, mogen zich opnieuw inschrijven, met uitzondering van de winnaars. Inschrijven kan tot en met vandaag.

Via deze website houden we iedereen op de hoogte van de Punt/HBO Intro Battle of the Bands en Battle of the DJ’s. [AR]