Deel medewerkers krijgt andere werkplek

Bredase academies en diensten gaan in de zomer een grote verhuizing tegemoet. Dit vanwege verschillende factoren; zo zijn er bouwwerkzaamheden aan de Lovensdijkstraat, de groei van Avans en de reorganisatie van een aantal academies.

Een overzicht van de geplande verhuizingen:

{mosimage}Lovensdijkstraat

Medewerkers van de nieuwe Academie voor Engineering en ICT (AE&I) krijgen hun werkruimte aan de Lovensdijkstraat 61. De teams van de opleidingen Informatica en Business Information & Management komen op de 4e vierde verdieping, waar nu het Ondernemerscentrum en Starterslift zitten. Het team van Mechatronica verhuist naar ruimte 61.111 en het bedrijfsbureau AE&I verhuist naar 61.310. Medewerkers van de opleidingen Elektrotechniek, Werktuigbouwkunde, International Maintenance Management en Technische Informatica blijven op hun huidige plek.

Hogeschoollaan

Het Ondernemerscentrum en Starterslift verhuizen naar HG204 aan de Hogeschoollaan. In deze ruimte worden bovendien diverse flexplekken ingericht, die door meerdere academies ingepland en gebruikt kunnen worden.

Medewerkers van de opleiding Integrale Veiligheid verhuizen naar HE203. Deze ruimte delen zij met het Expertisecentrum voor Duurzame Innovatie (EDI) en met de Academie voor Algemeen en Financieel Management (AAFM), die daar nu ook zijn gehuisvest.

De Academie voor Gezondheidszorg (AGZ) krijgt naast de huidige ruimte HC302 ook de beschikking over HC102. De medewerkers van AGZ die nu in HE203 zitten, verhuizen daarheen.

Noodlokalen

De werkplekken van de nieuwe Academie voor Creatieve Communicatie en Design (ACCD) met daarin de opleidingen Communicatie en Multimedia Design en Communicatie komen in de noodlokalen, die geplaatst worden op het parkeerterrein van de Hogeschoollaan. Deze tijdelijke huisvesting zal ook gedeeltelijk gebruikt worden voor onderwijsactiviteiten.

{mosimage}Diensteenheden

De Diensteenheden ICT en Facilitaire Dienst (DIF), Personeel en Organisatie (DP&O) en Financiën en Studentenadministratie (DFS) verhuizen in de zomervakantie van de 2e verdieping van Lovensdijkstraat 63 naar een kantoorgebouw aan de Bijster. Ook de afdeling DIF-RET, nu te vinden in HG204, krijgt daar een plekje. De meeste medewerkers van de Dienst Marketing, Communicatie en Studentzaken (DMCS) zowel uit Breda als Den Bosch verhuizen ook naar dit kantoorpand. [AR]