EDI blogt over duurzaamheid

{mosimage}Artikelen met persoonlijke hersenspinsels, visies op de toekomst en acties om duurzaamheid te bevorderen. Je vindt het allemaal op de blog. Maar ook handige tips om een duurzame lifestyle makkelijker maken, zoals een ‘groene’ app waar je de leukste ecologische plekjes kunt vinden.

Bewustwording

Met de lancering ervan hopen de bloggers mensen meer na te laten denken over het thema duurzaamheid en online de discussie hierover op gang te brengen. ‘Bewustwording van studenten en docenten speelt een grote rol. Het is belangrijk dat studenten er nu wat van meekrijgen zodat zij hun kennis toekomstgericht kunnen toepassen’, laat EDI-directeur Willem den Ouden de Nationale Onderwijsgids weten.

Even voorstellen

De bloggers zijn Jan Venselaar, Avanslector Duurzame Bedrijfsvoering, de Bossche Bestuurkundestudent Quint van de Ven, Esther van der Ham, coördinator van het EDI en Sandra in ‘t Groen, oud-student en werkzaam bij het Expertisecentrum. [SD]