Is Roxanne het leukste Buurmeisje?

{mosimage}Roxanne werkt sinds twee jaar als model. En dat is niet altijd even makkelijk, vertelde ze in een eerder interview in Punt. ‘Er wordt zoveel geroddeld onder modellen’. Maar het werk is leuk en het verdient goed. Roxanne kreeg al wat opdrachten en is nu dus gespot door FHM.

Finale

Elke week vallen er een paar meisjes af in de FHM-race. Eind volgende week wordt de lijst teruggebracht tot een top 25 en uiteindelijk blijven eind mei tien knappe dames over, die in de finale gaan strijden om de titel van leukste Buurmeisje.

Vind jij ook dat Avansstudent Roxanne deze titel verdient? Stem dan op deze 20-jarige schone uit Oss via fhmbuurmeisje.nl. Op deze site kun je ook de belevenissen volgen van de ‘buurmeisjes’ en foto’s bekijken. Roxanne staat nu op plek 14 in de top 50.

Prijzen winnen

Door te stemmen kun je ook nog eens mooie prijzen winnen, zoals een televisie, een voetbalreis naar Barcelona, een condoompakket of een abonnement op FHM. [LJ]

Lees meer over Roxannes werk als model in Punt04.

Foto: Photo40.