StArt Award voor oud-kunststudent

{mosimage}De prijs bestaat uit een cheque van 750 euro, een oorkonde met juryrapport, een ereplaats in BoekieBoekie en de BoekieBoekie beker. Vervoort ontvangt de prijs voor twee illustraties die ze maakte bij het verhaal ‘De berg van de Reus’.

{mosimage}BoekieBoekie

De BoekieBoekie is een tijdschrift gericht op kinderen tussen de acht en dertien jaar. In het blad staan voornamelijk verhalen, strips en gedichten. Naast een kinderblad is het ook een opstapje voor debutanten van de kunstacademie.

StArt Award

Door mee te doen aan de BoekieBoekie wedstrijd kunnen de deelnemers kans maken op een stArt Award. Dat is een prijs voor kunststudenten en beginnende illustratoren. Dit jaar moesten de genomineerden elk een serie illustraties maken bij een gedicht en/of verhaal.

Vervoort studeerde in 2012 af aan AKV|St.Joost in Breda. Meer van haar werk zien? Kijk dan op deze site. [MB]