Avansstudent in de race voor Dancetour

{mosimage}De tweedejaarsstudent Bedrijfskunde MER in Breda kon tijdens de Battle of the DJ’s in Kerkplein in Breda net niet helemaal tippen aan winnaar TMH Music. Maar Lex van Berkel is alweer verwikkeld in een nieuwe strijd: de DJ Knockout van Dancetour. Voor de Tilburgse editie van dit dancefestival maakt The Boy Next Door kans om een set te draaien.

Stem!

Wil jij Lex helpen het podium te halen? Stem vóór 17 juni op de Avansstudent door hem te ‘liken’ op deze website. Op 21 juni is de finale in Café Philip in Tilburg. Een jury kiest dan de winnaar, die mag optreden op Dancetour op 18 augustus in het Leijpark in Tilburg. [LJ]

Lees meer over The Boy Next Door in Punt 7, de muziekspecial van Punt die nu overal in de bakken ligt en hier online is te lezen!