In Memoriam

{mosimage}De schok kon niet groter zijn. Nick was een vrolijke, goedlachse en sociale student, die goed lag in de groep. Hij stond middenin het leven: liep stage bij de gemeente Oirschot – en zo succesvol dat ze ervan baalden dat hij eerst nog moest afstuderen; anders hadden ze hem direct een baan aangeboden – hij was juist kampioen geworden met zijn voetbalelftal, en had dat weekeinde net een gloednieuwe motor gekocht. In de herdenkingsdienst in Hapert bleek dat ook: de vele honderden aanwezigen deelden er hun positieve herinneringen aan hem. En het ongeloof over zijn zelfgekozen overlijden was de allesoverheersende emotie.

We wensen vooral de ouders van Nick en zijn zus alle mogelijke sterkte bij het verwerken van dit onbeschrijflijke verlies, maar ook alle andere familie, zijn vrienden en medestudenten.

We zullen Nick missen.

Namens alle medewerkers en studenten van AB&I,

René Tönissen, directeur.