Punt zoekt nieuwe columnist

{mosimage}Avansstudenten die genoeg te melden hebben over onder andere uitgaan, tentamenstress, geld, thuis wonen of op kamers, trends, relaties of sport en dit ook vlot op kunnen schrijven; stuur ons een column!

Recente column

Om mee te dingen naar een vaste plaats in het magazine en op de website stuur je een recente column van maximaal 300 woorden vóór 10 juni op naar punt@avans.nl. Schrijf in een korte motivering ook nog even waarom juist jij onze nieuwe columnist moet worden.

De redactie van Punt kiest uit alle inzendingen de beste columnist. Zijn of haar columns verschijnen vanaf september in Punt en op de website. Voor het schrijven van de columns ontvangt de student een passende vergoeding.

Scherpe pen

Dus heb jij een scherpe pen, een grappige invalshoek én zin om voor Punt jouw studentenleven op papier te zetten, meld je dan nu aan. De huidige columnist Marie Ernst is momenteel aan het afstuderen. [AR]