Speel mee in Feuten

{mosimage}Bioscoop

De speelfilm Feuten is gebaseerd op de gelijknamige televisieserie en zal eind januari 2014 gaan draaien in de bioscoop. De opnames starten deze maand en de producenten zijn op zoek naar figuranten.

Hiërarchieën
Eerder speelde een Avansstudent een rol in Feuten, de serie. 'Het is wel geromantiseerd, maar de hoofdlijnen en hiërarchieën komen overeen met de werkelijkheid', zegt Lionel Wozniak hierover in een interview met Punt. Wozniak is voorzitter geweest van de Bredase studentenvereniging Phileas Fogg.

De serie geeft volgens Wozniak een goed beeld van de werkelijkheid: 'Er is veel confrontatie en onderlinge strijd. Je moet jezelf, vooral tijdens het eerste jaar, keer op keer bewijzen. In de sociëteit wordt vaak gediscussieerd en daar leer je van. Het is goed voor je persoonlijke ontwikkeling, je wordt er inhoudelijk sterk van.'

Bekijk hier de oproep van HSC Mercurius:

Feuten Figuranten Promo from H.S.C. Mercurius on Vimeo.

Het inschrijfformulier vind je hier http://www.hscmercurius.nl. [AR]