Avansdocent van het Jaar: stem ook!

Welke docent wordt door zijn studenten op handen gedragen? Wie weet zijn studenten te mobiliseren en gaat er vandoor met de felbegeerde titel Avansdocent van 2013?

De afgelopen jaren organiseerde Punt de Avansdocent van het Jaar-verkiezing. Een spannende strijd tussen docenten, academies en locaties om een felbegeerde beker. Dit jaar heeft Avans zelf het initiatief genomen tot een Docent van het Jaar-verkiezing via Facebook.

Veel genoemde docenten

Er is al meer dan tweehonderd keer gereageerd op de oproep. Hugo van Elk, docent bij de Academie voor ICT en Business, wordt veel genoemd. Maar ook Qurijn Menken van de opleiding Communicatie, Suzan van Bussel van de Pabo en Remco Hammer van Integrale Veiligheid in Den Bosch zijn veelgenoemde docenten.

Zie jij jouw favoriete docent er niet bij staan? Nomineer hem of haar dan! Hoe? Door hem of haar te noemen in een reactie op dit bericht, inclusief de opleiding en plaats. Volgende week komt er een poll van de meest genoemde docenten. De docent met de meeste stemmen verdient de titel: Avansdocent van 2013.