Noodlokalen geplaatst in Breda

3.600 m2
Er wordt 3.600 m2 aan noodlokalen geplaatst op het parkeerterrein aan de Hogeschoollaan in Breda. De units met twee verdiepingen worden gebruikt voor onderwijs, op de eerste verdieping komen voornamelijk werkplekken waar de medewerkers van de Academie voor Communicatie en User Experience (ACUE) een plekje krijgen.

{mosimage}

Parkeren bij Defensie
De tijdelijke huisvesting zal er gedurende de gehele bouwperiode van de Lovensdijkstraat staan, in ieder geval tot medio september 2015. De plaatsing van de tijdelijke huisvesting gaat ten koste van een flink aantal parkeerplaatsen. Daarom heeft Avans 5.000 m2 bij Defensie aan de overkant van Avans gehuurd, binnen enkele weken is die ruimte beschikbaar.

Amphia Ziekenhuis
Daarnaast blijft het mogelijk om te parkeren bij het Amphia Ziekenhuis, een uitrijkaart hiervoor kun je krijgen bij de conciërge van Avans aan de Hogeschoollaan. Vanwege bouwplannen van het ziekenhuis komt dit in de nabije toekomst wel onder druk te staan, zo meldde Arnaud Opdam, adjunct-directeur van de Diensteenheid ICT en Facilitaire diensten eerder. Nieuwe deeltijdstudenten zijn hier mogelijk de dupe van. In het ergste geval kunnen ze niet meer parkeren bij de hogeschool. Komende week gaat het overleg met Amphia en de gemeente hierover verder. [SD]

{mosimage}