HBO Intro Den Bosch: gratis dance-event

Over iets meer dan een week vindt het HBO Intro Festival Den Bosch plaats. Het gratis studentenfestival wordt gehouden op het plein voor het Koning Willem I College naast de hogeschool.

Liefhebbers van dance kunnen hun hart ophalen bij de line-up van het festival. Vato Gonzalez, The Flexican, Biggi en Gregor Salto gaan er met de Bossche studenten een groot feest van maken. Vorig jaar kwamen er zo’n drieduizend bezoekers naar de Onderwijsboulevard.

Eten
Het festival start op 5 september om 17.00 uur. Je hoeft na de colleges niet eerst naar huis om te eten, want er is genoeg te verkrijgen op het festival. Van pasta, friet en hemelse hamburgers tot loempia’s en (stroop)wafels.

Het HBO Intro Festival in Breda vindt plaats op 12 september. Kijk voor meer informatie op hbointro.nl.