Kennismaken met Tilburg

Tilburgse introstudenten konden dinsdagmiddag kennismaken met het studentenleven in de stad. Studentenverenigingen en (lokale) bedrijven presenteerden zich op de TOP-markt in het centrum.

Het Koningsplein in het centrum van de stad was gevuld met kraampjes van studentenverenigingen, politieke partijen en bijvoorbeeld lokale restaurants.

Niet-bestaande spelletjes
Voetballen, hockeyen, worstelen en niet-bestaande gekke spelletjes. Dit allemaal onder het genot van een biertje terwijl verschillende bands van zich lieten horen op het podium. Zo maakten de studenten kennis met Tilburg.

TIK-week
De TOP-week, voorheen TIK-week is de algemene  introductieweek voor alle nieuwe studenten (Tilburg University, Fontys Hogescholen en Avans Hogeschool) georganiseerd voor en door studenten uit Tilburg.

Meer foto’s van de TOP-markt vind je op onze Facebookpagina!