Nieuwe social media voor Punt

Zoek jij een stage, een toffe bijbaan of ben je benieuwd naar de foto’s van de introductieweken? Like onze vernieuwde Facebookpagina of volg ons op Twitter. De social media van Punt zijn namelijk in een nieuw jasje gestoken!

We hadden al een Facebookpagina maar tot op heden maakten we daar niet heel veel gebruik van. Daarom is er een nieuwe pagina gemaakt.

Oproepjes en foto’s
Op de pagina facebook.com/puntavans kun je ons laatste nieuws lezen van de website. We delen ook boeiende statussen van verschillende studenten-verenigingen van Avans en met enige regelmaat kun je er ook oproepjes van bijvoorbeeld stagebedrijven vinden. Daarnaast plaatsen we foto’s die we maken als we getuige zijn geweest van een introductie-spektakel of van de nieuwste expositie van de kunststudenten.

Houd ook onze Twitteraccount (@PuntAvans) in de gaten. Zo blijf je namelijk op de hoogte van ons laatste nieuws. Maar ook bijvoorbeeld wanneer Blackboard weer bereikbaar is na een storing en de laatste berichten van DUO. Kortom: alles wat een Avansstudent moet weten.

Internationaal nieuws
Ook voor de internationale studenten bij Avans hebben we een Facebookpagina in het leven geroepen. Via facebook.nl/puntworldwide kunnen zij op de hoogte blijven van het internationale nieuws van onze website maar delen we ook foto’s, oproepjes en andere interessante content. @PuntWorldwide is trouwens ook actief op Twitter!

Like ons via facebook.com/puntavans en facebook.com/worldwide. En volg ons op Twitter: @PuntAvans en @PuntWorldwide. [SD]