Speciale Punt voor eerstejaars

De leukste kroegen in Breda, de beste shops in Den Bosch en de evenementen voor studenten in Tilburg. Je vindt het allemaal in het introductienummer van Punt, die alle eerstejaarsstudenten van Avans de komende dagen thuis ontvangen.

In het introductienummer informatie over Blackboard, Osiris en Xplora, maar ook tips voor studenten die op kamers gaan. De line-ups van het HBO Intro Festival in Breda en Den Bosch en dertien dingen die je echt moet doen tijdens je studie.

Avanssteden
In de nieuwe Punt vind je ook een welkomstwoord door bestuursvoorzitter Paul Rüpp, een overzicht van de diverse introductieactiviteiten en natuurlijk de hotspots in de drie Avanssteden.

Lees hem online
Negenduizend eerstejaarsstudenten ontvangen het introductienummer van Punt thuis. Ben jij benieuwd naar de inhoud? Lees hem dan online.