Nieuwe website Punt

Met trots presenteren wij een geheel nieuwe website. Zoals je van Punt gewend bent vind je op deze site het laatste Avansnieuws, interviews met studenten en medewerkers, verslagen van evenementen, columns en recensies, maar alles in een nieuw jasje.

Het meest recente nieuws heeft een prominente plek op de website, daaronder kun je horizontaal scrollen door eerder verschenen artikelen. Wil je vooral lezen over het studentenleven in de Avanssteden dan kies je voor lifestyle. Ben je meer benieuwd naar het nieuws vanuit de opleidingen van Avans dan kies je voor onderwijs.

Artikelen  uit eigen opleiding
De nieuwe site moet het voor lezers gemakkelijker maken artikelen uit de eigen opleiding te vinden. De tagstructuur maakt dat mogelijk. Daarmee zie je ook in één oogopslag andere artikelen die bijvoorbeeld te maken hebben met de introductieweek of de basisbeurs.

Reacties, de laatste poll, recensies en columns vind je verder onderaan op de homepage.

Social media
Vind je een website echt zó jaren negentig en volg je het nieuws liever via Facebook of Twitter? Volg Punt dan op facebook.com/puntavans of @PuntAvans. We delen boeiende statussen van bijvoorbeeld studentenverenigingen en met enige regelmaat kun je er ook oproepjes van bijvoorbeeld stagebedrijven vinden. Daarnaast plaatsen we foto’s die we maken als we getuige zijn geweest van een introductiespektakel of van de nieuwste expositie van de kunststudenten.

Wat vind jij van de nieuwe site? Reageer!

Freek

Meteen alles afschieten in de reacties is simpel. Persoonlijk vind ik dat de website een gedurfde nieuwe weg in wilde naar de flat design. Het ziet er op eerste ook goed uit, alleen laat steekjes vallen. Misschien gebruikers testen doen eerst.

2013-09-25 10:17:18

MVillian

Deze nieuwe versie van punt vind ik niet fijn werken. Het design ziet er leuk out, maar functioneel is het achteruit gegaan. Waar is de flashback knop?

2013-09-25 10:04:18

Redactie

Bedankt voor alle feedback dusver. We nemen de reacties mee in het vervolgtraject. Loop je tegen zaken aan, heb je vragen en of opmerkingen, schroom dan niet om contact op te nemen met de redactie.

2013-09-25 09:39:23

Arald

Site ziet er modern en inderdaad ook fris uit. Wel is de laadtijd in IE van de voorpagina traag. Firefox gaat beter. Bij de reacties op de voorpagina zie ik een halve scrollbar?? Die heeft alleen pijltje omhoog??!!

2013-09-25 09:19:00

Anoniemo

Totaal geen overzicht. Kopjes vaak niet volledig te lezen. Watskeburt Avans? Kunnen jullie dan niets goed doen als het om ICT gaat?

2013-09-25 09:01:49

Sophie

Deze nieuwe site van punt is wel aardig. Dat paste niet meer in het vorige tekstje. Fris qua uitstraling

2013-09-24 19:07:22

Sophie

Ik wil het niet hebben over kneus want dat is respectloos. Wel verwacht ik dat Avans een beter werkende website maakt dan de nieuwe Iavans. Vandaag was hij weer niet beschikbaar. Ook hebben ze hem erg rommelig gemaakt. Dat kan echt stukken beter

2013-09-24 19:05:20

.

Ik vraag me af of dit door dezelfde kneus is opgeleverd die ook iAvans onder handen heeft genomen

2013-09-24 16:56:44

.

Gedoe met al die "nieuwe" websites. Net zoals het nieuwe iAvans, een miskleun. Wel weer goed om te zien dat men constant is...in falen. Waarom iets verbeteren wat totaal geen verbetering nodig had?

2013-09-24 16:51:49

Bert

Ik mis een blokje met linken naar recente artikelen

2013-09-24 13:02:44