Topbasketballer zoekt gastgezin

Roger Makizodila, basketballer bij SPM Shoeters Den Bosch (voorheen Eiffel Towers), zoekt een gastgezin in Den Bosch. De Avansstudent wil daar graag op maandag tot en met vrijdag kunnen eten en slapen.

Roger is 16 jaar en nu al begonnen aan zijn studie Bedrijfskunde MER in Den Bosch. Afgelopen zomer is hij gevraagd door de Bossche eredivisie-basketbalclub SPM Shoeters om bij hen te komen spelen in het 1e onder-de-18-team. Omdat de eerstejaarsstudent echter in Amersfoort woont en traint op maandag tot en met vrijdag, zit hij vele uren in de trein.

Stoel aan de eettafel
Teveel, vindt hij, en dat gaat ten koste van studie én sport. Daarom hoopt hij via Punt een gastgezin te vinden. Het gastgezin moet een bed over hebben en op de doordeweekse avonden een stoel aan de eettafel. Roger: ‘En misschien een plekje om te studeren?’

Uiteraard staat er een vergoeding tegenover, in overleg te bepalen. Wie Roger wil helpen of voor meer informatie, kan mailen naar: rogermakizodila@hotmail.com.

Meer over deze top-basketballer lees je binnenkort in de sportrubriek in Punt-magazine.