Alumni in de race voor HR Awards

Vier afgestudeerden van de opleiding Human Resource Management (HRM) in Den Bosch zijn genomineerd als HR Talent of the Year. Ze maken kans op een Student Trophy Award. De hoofdprijs: een baan als HR-consultant.

De genomineerden zijn Dymphy Dortmans, Julisza Zimmerman, Sven Hammecher en Bianca van Loon, allen afgestudeerd in 2013. Behalve de Student Trophy Award voor studenten en pas afgestudeerden, is er voor starters ook de HR Young Professional Award.

Halve finale
Op 30 oktober is de halve finale in het Da Vinci Theater in Leusden en op 3 december is de finale bij de HEMA-academie in Amsterdam. Een vijfkoppige jury van HRM-professionals kiest dan wie er naar huis gaan met de prijzen voor beste starter en beste student of afstudeerder.

De vier Avans-alumni moeten het opnemen tegen 47 genomineerden van andere hogescholen en universiteiten. Ze maken kans op mooie prijzen: de hoofdprijs is een baan als HR-consultant bij het bureau SBI Training en Advies. De tweede prijs is een compleet verzorgde tweedaagse ‘talenten’- training en de derde prijs is een ‘personal branding’-dag.